Jeśli masz wątpliwości lub trudności w podjęciu decyzji, możesz skorzystać z pomocy naszych specjalistów, którzy z przyjemnością pomogą Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie. Nie wahaj się skontaktować z nami, aby uzyskać profesjonalną i indywidualną pomoc. Do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00
Seria wkładek w obudowie aluminiowej wykorzystujących technologie tworzenia biegunów z mieszanki kobaltu i żelaza. Te i inne innowacyjne technologie zastosowane powodują że wkładki te odzwierciedlają prawdziwy dźwięk.
W Ortofon nieustannie poszukujemy nowych technologii do wykorzystania w naszych produktach i zwiększamy wydajność istniejącej technologii. W ten sposób zapewniamy najwyższy poziom wydajności i jakości. Modele Kontrapunkt i MC Jubilee stały się standardami rynkowymi i należą do naszych najpopularniejszych wkładów. Mimo to Ortofon zdecydował się na opracowanie nowej serii wkładek, która jest jeszcze bardziej ambitna.
Dzięki starannemu wdrożeniu kobaltowo-żelaznych elementów biegunowych, nowemu ulepszonemu procesowi nawijania na tworniku, zastosowaniu w modelach wytłaczanej aluminiowej obudowy, a także innym zmianom, byliśmy w stanie odkryć nowe możliwości w wykonywaniu informacji analogowych. Zdecydowano się również na bardziej kompletną gamę wkładek, co oznaczało wprowadzenie modelu Cadenza Mono z ruchomą cewką, aby wesprzeć naszych klientów, którzy są bardzo zainteresowani płytami micro groove mono.
MC Cadenza Mono to prawdziwie monofoniczna wkładka do odtwarzania monofonicznych płyt winylowych z mikrorowkami
Cadenza Red to otwarty, dynamiczny dźwięk z domieszką ciepła
MC Cadenza Blue dodaje więcej dynamiki i rozdzielczości, brzmi bardziej otwarcie i odtwarza więcej szczegółów
MC Cadenza Bronze dodaje jeszcze więcej szczegółów i rozdzielczości, ale w bardzo zrównoważony sposób, który szanuje wszystkie elementy
MC Cadenza BronzeMC
Cadenza Black to najlepsze ze wszystkiego, wierne rytmowi z rozdzielczością i dokładnym wglądem w każde nagranie
Model Cadenza Bronze wykorzystuje igłę Replicant 100 i stożkowy aluminiowy wspornik.
Cewka to słynny drut Ortofon Aucurum, który jest pozłacanym drutem miedzianym 6NX.
Element stabilizujący pole / FSE jest używany w celu uzyskania optymalnej liniowości, zwłaszcza podczas złożonych przejść crescendo.
Przy skomplikowanym kształcie igły, takim jak Replicant 100, należy zwrócić szczególną uwagę na umieszczenie diamentu w rowku. Kąt natarcia igły (SRA - patrz rysunek) jest bardzo ważny dla działania igły Replicant 100, a długa powierzchnia styku (ostra krawędź) diamentu powinna być prawie prostopadła do powierzchni rekordu, patrząc z boku. Kąt między powierzchnią płyty a wspornikiem jest bliski 23 stopni, gdy SRA wynosi 90 stopni. Idealnym punktem wyjścia jest ustawienie ramienia równolegle do powierzchni płyty i użycie zalecanej siły nacisku. Przy tym ustawieniu powierzchnia styku będzie zbliżona do prostopadłej do powierzchni płyty. SRA można teraz stopniowo i ostrożnie zmieniać, dostosowując VTF i, jeśli to konieczne, wysokość ramienia. Celem powinno być SRA około 92 stopni, określone przez wrażenia słuchowe. Innymi słowy, końcówka igły powinna być lekko skierowana w stronę podstawy ramienia.
Napięcie wyjściowe przy 1kHz: 400µV.
Balans kanałów przy 1 kHz:
Separacja kanałów przy 1 kHz: >24 dB.
Separacja kanałów przy 15 kHz: >20 dB.
Zakres częstotliwości: 20-55.000 Hz.
Zdolność trackingu przy 315Hz przy zalecanej sile nacisku igły: 80 µm.
Zgodność dynamiczna, boczna: 12 µm/mN.
Typ igły: Nude Ortofon.
Rozmiar promienia końcówki igły: r/R 5/100 µm.
Zakres siły nacisku igły: 2,2-2,7g (22-27 mN).
Zalecana siła nacisku igły: 2,5 g (25 mN).
Kąt nachylenia igły: 20°.
Impendancja wewnętrzna, rezystancja DC: 5 Ohm.
Zalecane obciążenie: 50-200 Ohm.
Waga: 10,7 g.