Jeśli masz wątpliwości lub trudności w podjęciu decyzji, możesz skorzystać z pomocy naszych specjalistów, którzy z przyjemnością pomogą Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie. Nie wahaj się skontaktować z nami, aby uzyskać profesjonalną i indywidualną pomoc. Do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00
Android 10.0,
Advanced Professional Mode (kopiowanie ustawień za pomocą USB),
HDR (HDR10, HLG, Dolby Vision),
4K HDR Processor X1,
Motionflow XR 200 (natywne 50Hz),
Chromecast, Apple Airplay 2,
WiFi (5Ghz, 2.4Ghz),
Bluetooth 4.2,
Powłoka przeciwodblaskowa,
Landscape / Portrait
Dzięki wydajnemu procesorowi Sony 4K HDR Processor X1 zapewnia znakomitą jakość obrazu, na którą składają się piękne kolory, wysoki kontrast, czystość obrazu i naturalna reprodukcja ruchu.
Smukły, elegancki monitor został zaprojektowany do różnorodnych zastosowań B2B. System ukrywania przewodów uzupełniono uchwytem na zasilacz, dzięki czemu dostarczany w zestawie zasilacz sieciowy można dyskretnie umieścić z tyłu monitora.
Monitor pracuje pod kontrolą opartego na platformie SoC, wydajnego systemu operacyjnego Android, który zapewnia szybkie uruchamianie, sprawne działanie aplikacji, płynność animacji i bezproblemową obsługę.
Tryb Pro pozwala z łatwością dostosować monitor do różnych środowisk pracy: biur, oświaty, digital signage itp. Z kolei funkcja One Step Setting optymalizuje konfigurację do pracy w systemie signage lub w sali konferencyjnej — wystarczy nacisnąć przycisk. Możliwość sterowania przez sieć IP ułatwia instalację i zapewnia współpracę z rozwiązaniami czołowych partnerów, takich jak Crestron, Extron i Kramer. Wyposażenie monitora obejmuje też funkcje przesyłania treści przy użyciu technologii Chromecast built-in i AirPlay 2. Oznacza to możliwość szybkiego, bezdotykowego podłączenia urządzenia użytkownika.
Aby zapewnić jeszcze większy komfort, monitor BRAVIA jest standardowo objęty 3-letnią usługą Advanced Exchange. W razie jakichkolwiek problemów nie naprawiamy go, tylko bezpłatnie dostarczamy fabrycznie nowy zamiennik.
Obraz 4K składa się z ponad 8 milionów pikseli. Ma czterokrotnie większą rozdzielczość niż materiały Full HD i dlatego zapewnia lepsze wrażenia wizualne w firmach, szkolnictwie i systemach digital signage. Jest to szczególnie widoczne przy oglądaniu obrazu z bliska, na przykład w ograniczonej przestrzeni
Wysoko wydajny procesor Sony 4K HDR Processor X1 optymalizuje kolor, czystość i kontrast, zapewniając niezwykle realistyczny obraz 4K HDR.
Technologia 4K X-Reality PRO interpoluje obraz, nadając mu jakość zbliżoną do 4K. Wyostrzanie i optymalizacja obrazu są wykonywane w czasie rzeczywistym. W rezultacie przy wyświetlaniu obrazu o niższej rozdzielczości ujawniają się dodatkowe szczegóły.
Technologia TRILUMINOS PRO odwzorowuje kolory z pełniejszej palety i pozwala bardziej realistycznie reprodukować żywe kolory i odcienie.
Zastosowana w panelu 4K technologia Motionflow XR gwarantuje płynniejszą, bardziej naturalną reprodukcję szybkiego ruchu.
Monitor pozwala dostosowywać i zapisywać ustawienia funkcji i cech, a następnie kopiować je do innych monitorów przy użyciu pamięci USB.
Funkcja „One Step Setting” optymalizuje ustawienia obrazu i funkcji sieciowych do pracy w zastosowaniach signage lub w miejscach spotkań — wystarczy nacisnąć przycisk.
Dzięki technologiom Chromecast built-in i Apple AirPlay 2 użytkownik może łatwo, bezprzewodowo przesyłać materiały AV z urządzeń z systemem Android lub iOS bezpośrednio na monitor BRAVIA.
Monitor współpracuje z sieciami bezprzewodowymi Wi-Fi 5 GHz i 2,4 GHz. Jest też wyposażony w łącze Bluetooth 4.2.
Monitor jest przeznaczony do profesjonalnych instalacji. Może pracować w układzie poziomym, pionowym i w nachyleniu. Ma uchwyt na zasilacz sieciowy i wnękę do prowadzenia przewodów.
Monitor BRAVIA w pełni obsługuje czołowe platformy do automatyzacji i sterowania. Otwarte interfejsy API dają nieograniczone możliwości integracji z rozwiązaniami innych dostawców.
Aby zapewnić użytkownikowi jeszcze większy komfort, urządzenie jest standardowo objęte 3-letnią usługą PrimeSupport z programem Advanced Exchange. W przypadku awarii monitora profesjonalnego BRAVIA bezpłatnie dostarczamy urządzenie zastępcze, by zagwarantować utrzymanie ciągłości pracy.
PanelJasność (cd/m2)*1 Typowo: 300
Współczynnik kontrastu 3000:1
Czas reakcji (ms) 10
Dynamiczny współczynnik kontrastu 260 000:1
Typ panelu (IPS/VA) VA
Zamglenie (%) 2
Typ podświetlenia Edge LED
Rozstaw otworów VESA® (mm) 100 × 200
Sam monitor (szer. × wys. × gł., mm) 726 × 430 × 76
Monitor z podstawą (szer. × wys. × gł., mm) 726 × 454 × 172
Karton (szer. × wys. × gł., mm) 814 × 551 × 152
Sam monitor (kg) 7,5*2
Monitor z podstawą (kg) 7,6*2
Karton (kg) 10*2
Typ przyciemniania Technologia Frame Dimming
Kąt widzenia (z prawej / z lewej) 178° (89°/89°)
Kąt widzenia (z góry / z dołu) 178° (89°/89°)
Częstotliwość odświeżania panelu (natywna, Hz) 60 Hz
Android 10
Tryb Wi-Fi Direct Tak
Wi-Fi Certified Tak
Standard Wi-Fi a/b/g/n/ac
Częstotliwość Wi-Fi 2,4 GHz / 5 GHz (Wi-Fi Direct: tylko 2,4 GHz)
Apple AirPlay (wymagany Internet) Tak
Wbudowany Chromecast Tak
Bezprzewodowa sieć LAN Wbudowana obsługa
Sterowanie za pośrednictwem portu IP Tak
Sterowanie za pośrednictwem portu RS-232C
1 (z boku)
Tryb Pro Tak
Wejścia kompozytowe wideo 1 (z boku)
Razem wejścia HDMI 4 (z boku)
Cyfrowe wyjścia audio 1 (z boku)
Wyjścia słuchawkowe 1 (z boku)
Porty USB 2 (z boku)
Wejścia Ethernet 1 (z boku)
Wejścia RS-232C 1 (z boku)
Gwarancja SONY Pro: Gwarant: SONY PrimeSupport.
Okres gwarancji: 3 lata z możliwością dokupienia do 5 lat.
Zasięg gwarancji: klasy Advanced Exchange. Gwarancja ta jest świadczona w standardzie usługa wymiany na fabrycznie nowy zamiennik zamiast naprawy.
PrimeSupport to rozszerzona pomoc techniczna świadczona w Europie klientom biznesowym, którzy używają sprzętu profesjonalnego SONY. Oferta obejmuje dostarczenie produktu zastępczego, szybkiej naprawy lub wizyty specjalisty w siedzibie klienta tak, by zaspokoić ekskluzywny serwis.
Wyższy poziom, szerszy zakres
Pakiet PrimeSupport uzupełnia standardową gwarancję producenta o świadczenie rozszerzonej pomocy technicznej.
Profesjonaliści dla profesjonalistów
Nasi technicy mają wieloletnie doświadczenie w pracy z produktami Sony, zatem są one w dobrych rękach.
Usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb
Istnieją 4 poziomy pakietów PrimeSupport obejmujące łącznie ponad 30 usług.
Nasza standardowa usługa PrimeSupport Pro przyniesie korzyści każdemu użytkownikowi. Jest dostępna od razu po zakupie. Naprawy w ciągu 14 dni i specjalistyczna pomoc techniczna świadczona w różnych językach pomogą utrzymać ciągłość pracy — bez dodatkowych kosztów.