Cambridge Audio jest liderem brytyjskiego rynku hi-fi od ponad trzydziestu pięciu lat. Od założenia w 1968 roku Cambridge Audio wprowadziło szereg najbardziej innowacyjnych i technologicznie zaawansowanych produktów na rynku.
W latach 70-tych wzmacniacze P40, P50 i P110 ustabilizowały międzynarodową reputację marki Cambridge Audio. W latach 80-tych zaś Cambridge Audio wypuścił pierwszy dzielony odtwarzacz CD. W 90-tych DacMagic został pierwszym produktem w historii firmy, który zdobył prestiżowe wyróżnienie “What Hi-Fi? Sound and Vision Best Buy”. Nowe Millennium Cambridge Audio zaczęło ze zdobywcami nagród, serią tunerów DAB, oraz – oczywiście – serią Azur obsypaną nagrodami.
Cambridge Audio wyznaje filozofię stosowania wyłącznie najlepszych komponentów. Wszystkie modele przechodzą najwymyślniejsze testy, a pomiary dokonywane są na najprecyzyjniejszym sprzęcie i z zastosowaniem najnowocześniejszych technologii. To zaangażowanie oczywiście współgra z najnowocześniejszymi liniami montażowymi, oferując w rezultacie doskonałość i najlepsze z możliwych do osiągnięcia parametrów. Równie ważne, jak parametry i osiągi jest również brzmienie samo w sobie, o czym firma nigdy nie zapomina.
W latach 70-tych wzmacniacze P40, P50 i P110 ustabilizowały międzynarodową reputację marki Cambridge Audio. W latach 80-tych zaś Cambridge Audio wypuścił pierwszy dzielony odtwarzacz CD. W 90-tych DacMagic został pierwszym produktem w historii firmy, który zdobył prestiżowe wyróżnienie “What Hi-Fi? Sound and Vision Best Buy”. Nowe Millennium Cambridge Audio zaczęło ze zdobywcami nagród, serią tunerów DAB, oraz – oczywiście – serią Azur obsypaną nagrodami.
Cambridge Audio wyznaje filozofię stosowania wyłącznie najlepszych komponentów. Wszystkie modele przechodzą najwymyślniejsze testy, a pomiary dokonywane są na najprecyzyjniejszym sprzęcie i z zastosowaniem najnowocześniejszych technologii. To zaangażowanie oczywiście współgra z najnowocześniejszymi liniami montażowymi, oferując w rezultacie doskonałość i najlepsze z możliwych do osiągnięcia parametrów. Równie ważne, jak parametry i osiągi jest również brzmienie samo w sobie, o czym firma nigdy nie zapomina.