KEF R3 Czarny połysk Kolumna podstawkowa | Negocjuj cenę | raty 20x0% + dostawa gratis | salon HIFI exclusive Gniezno | instalacje | projekty | zadzwoń teraz 607615717

  • Dodaj recenzję:
  • 15723
  • Producent: KEF
  • Kod producenta: 637203214103
  • 3 547,00 zł
  • Negocjuj cenę
  • Oblicz
  • Oblicz_raty_duckblue

KEF R3 kolumna podstawkowa

Jedyna rzecz jaka nie została zmieniona, to nazwa.
Nowa seria KEF R została zaprojektowana od podstaw. Dziesięciolecia doświadczenia i nasza niepohamowana pasja do muzyki spotykają się w nowej serii R. Łączy w sobie innowacje z serii Reference z nowymi technologiami, aby zapewnić, że nowe kolumny zapewnią więcej szczegółów, głębszy wgląd w nagrania i większą ekscytację.

 

 

 

R przez duże R

Seria R oferuje możliwość wyboru pomiędzy trzema kolumnami podłogowymi, kolumnami podstawkowymi na bardziej kompaktowe przestrzenie oraz towarzyszące im modele do kina domowego. Każda z kolumn oferuje najlepszy dźwięk, jaki KEF kiedykolwiek dostarczył w tej kategorii cenowej, niezależnie od wymiarów pomieszczenia lub konfiguracji systemu.

R jak Referencyjny

Miejsce, w którym oceniane są wszystkie głośniki KEF, również seria Reference, jest miejscem najnowocześniejszych innowacji technologicznych. Innowacje, które są rezultatem rzetelnych, kreatywnych badań i rozwoju prowadzonych przez najlepszych inżynierów w branży. Ale innowacja nie kończy się na Reference, a nowa seria R jest beneficjentem wielu technologii, materiałów i osiągnięć z flagowej serii.

 

Poczuj muzykę

Gdy chcesz zapomnieć o świecie i po prostu zatracić się w dźwięku, seria R zabierze Cię właśnie tam. W KEF dążenie do stworzenia doskonałych głośników trwało ponad 50 lat. Tak jak ty, nie chcemy tylko słuchać muzyki, chcemy jej doświadczać, dostać się do środka i poczuć się jej częścią.

Dźwięk jest opowieścią

W świecie filmowym najlepsi inżynierowie dźwięku potrafią tkać coraz piękniejsze soniczne tła, a nowa seria R jest przepustką do wydobywania tego co najlepsze w ścieżce dźwiękowej, dostarczając naturalnego, spójnego dźwięku, niezbędnego do osiągnięcia najlepszego dźwięku przestrzennego.

Uni-Q

Umieszczenie głośnika wysokotonowego w akustycznym środku głośnika średniotonowego przybliża akustyczną ideę źródła jednopunktowego. Nowa seria R korzysta z nowej 12. generacji legendarnego Uni-Q, który został jeszcze bardziej udoskonalony. Dźwięk jest czystszy, dokładniejszy i sprawia, że ​​obrazowanie stereo staje się o wiele bardziej wiarygodne.

Shadow Flare

 

 

Pochodzący bezpośrednio z serii Reference, Shadow Flare to innowacyjna metoda redukcji szkodliwych dyfrakcji w obudowie dla delikatnych wysokich częstotliwości. Shadow Flare to starannie wyprofilowana powierzchnia przejściowa, która rozszerza efekt falowodu Uni-Q. Głośnik wysokotonowy pozbawiony jest ostrej lini krawędzi obudowy, tworząc "obszar cienia" w punktach, w których potencjał dyfrakcji jest najwyższy. Rezultatem jest znacznie poprawiona szczegółowość, szczególnie jeśli chodzi o subtelne niuanse strun i innych dźwięków perkusyjnych.

 

Głośniki niskotonowe



Bas jest podstawą muzyki, wszystko jest na nim zbudowane, jest fundamentem każdej realizacji dźwiękowej, a maksymalizacja basu jest kluczowym elementem budującym w stronę nieskazitelnego dźwięku. Przetworniki basowe serii R zostały zbudowane z wykorzystaniem dwuczęściowej struktury, w której na papierowym stożku umieszczono aluminiową nakładkę. Ogromna sztywność takiej konstrukcji, w połączeniu z unikalną geometrią stożka, zapewnia czysty ruch tłokowy, aby zapewnić uderzenie i szybkość. Aby dokładnie kontrolować ten potężny sterownik, KEF całkowicie przeprojektował swój system magnesów, aby stworzyć bardziej równomierne pole magnetyczne. Ogólny wynik jest bardziej ogromny i imponujący.

 

Montaż

Solidna platforma jest niezbędna dla doskonałego dźwięku. Nowa seria R korzysta z tłumienia warstwy ograniczonej. System ten wykorzystuje wewnętrzne szelki połączone z "stratnym" interfejsem i jest wysoce skuteczny w rozpraszaniu niechcianych wibracji, które w przeciwnym razie sztucznie zmieniałyby dźwięk i muzykę.

 

Nietuzinkowy design

Świetny design jest ponadczasowy. Projektanci produktów KEF dążą do stworzenia zwodniczo prostych, eleganckich głośników. Ale forma podąża za funkcją. Podczas gdy seria R jest napędzana akustyką, wszystkie widoczne rozwiązania inżynieryjne zostały skutecznie ukryte, więc każdy słuchacz widzi piękną i prostą obudowę. Stworzone z myślą o tym, by być w domu w dowolnym miejscu, seria R jest dostępna w dwóch eleganckich wykończeniach z połyskiem lub klasycznej drewnianej okleinie. Spójność wykończenia sięga głębiej niż tylko do koloru obudowy: każdy głośnik, nóżki, kolce i logo KEF są dopasowane kolorystycznie do wykończenia.

 

Maskownice z mikrofibry

Seria R została stworzona, by brzmieć jak najlepiej, z maskownicami czy też bez. Mikrofibry są pierwszym projektem KEF, który zaowocował nie tylko pięknym wyglądem, ale ma również nieistotny wpływ na jakość dźwięku. Wszystkie kratki są ręcznie robione i ściskane pod ciśnieniem podgrzanym z trzynastu warstw materiału kompozytowego. Kratki kontynuują tonację tonową: szary dla białej obudowy, brązowy dla orzecha i czarny dla czerni. Krawędzie kratek są wypolerowane w podobny sposób jak w przypadku delikatnych wyrobów skórzanych, a ogólny efekt jest niemal zamszowy.

R3 na nowo definiuje wydajność kolumn podstawkowych. Nic dziwnego, ponieważ ma te same przetworniki, co R11. Prawdziwy trójdrożny głośnik, 165-mm (6-calowy) przetwornik basowy wynosi wydajność basów do nowych poziomów. 125 mm (5 cali) głośnik średniotonowy i 25 mm (1 cal) aluminiowy głośnik kopułkowy tworzą system Uni-Q, który spełnia oczekiwania najbardziej kompaktowego głośnika z tej serii.

 

 

SPECYFIKACJA

- Budowa: 3-drożna bass-reflex
- Przetworniki:
Uni-Q 25mm HF, 125mm MF
1x 165mm głośniki niskotonowe
- Podział zwrotnicy: 400Hz/2,9kHz
- Pasmo przenoszenia: 38Hz - 50kHz (-6dB)
- Zniekształcenia harmoniczne: <0.3% 120Hz-20kHz (90dB, 1m)
- Maksymalne ciśnienie akustyczne: 110dB
- Rekomendowana moc wzmacniacza: 15-180W
- Impedancja nominalna: 8Ohm
- Czułość: 87dB (2.83V/1m)
- Wymiary: 422.2 x 199.6 x 335.5 mm (łącznie z terminalami)
- Waga: 13.5 kg

 

CENA ZA 1 SZT. SPRZEDAŻ WYŁĄCZNIE W PARACH.

 

Minęło 7 lat od wprowadzenia na rynek pierwszych produktów z serii R. W tym czasie kontynuowano prace badawczo-rozwojowe KEF i poprawiono jego najlepszą technologię. Owoce tej pracy można zobaczyć w 2014 Reference Series i Blade 2. Za serią R 2018 znajduje się mnóstwo technicznych aktualizacji i ulepszeń - niektóre spływające z projektów Reference i Blade, a niektóre specyficzne dla nowej serii. Rezultatem jest znaczny wzrost wydajności i czystość dźwięku, która jest czysta od pierwszego odsłuchu.

 

„Ze wszystkich sztuk muzyka jest najbardziej nieokreślona i najbardziej ekspresyjna, najbardziej niematerialna i bezpośrednia, najbardziej przemijająca i niezniszczalna. Duch przekształcony w taniec elektronów wzdłuż drutu, żyje dalej. Kiedy KEF przywraca muzykę do prawidłowego przyzwyczajenia, twoich uszu i umysłu, starają się to robić w najbardziej naturalny sposób, w jaki mogą ... bez dramatu, bez przesady, bez sztuczki. ” Raymond Cooke, założyciel KEF
Te słowa zostały napisane wkrótce po założeniu KEF w 1961 roku. Cooke był zapalonym miłośnikiem muzyki, a jego misją od samego początku było umożliwienie szerokiej publiczności czerpania tej samej przyjemności z muzyki, co on. Starał się zapewnić swoim klientom wciągające wrażenia z występów na żywo poprzez nagrania.


Cooke zdał sobie sprawę, że można to osiągnąć jedynie dzięki naukowemu zrozumieniu dźwięku i jego odtwarzania, koncentrując swoje wysiłki na głośnikach - ostatnim ogniwie w łańcuchu nagrywania i prawdopodobnie najtrudniejszym, ponieważ muszą pracować w nieznanym trójwymiarowym środowisku. Nigdy nie bojąc się zatrudniać najbardziej zdolnych inżynierów i dostarczać im najnowsze i najbardziej skuteczne narzędzia, Cooke ustanowił filozofię, która istnieje do dziś.
Inżynierowie KEF kontynuują ten wysiłek naukowy, dziś używając narzędzi i technologii, które były niedostępne dla Cooke w tych wczesnych dniach, nigdy nie zapominając, że cała nauka na świecie jest bezużyteczna, chyba że przyniesie lepszą wydajność i większą przyjemność dla użytkownika. Doświadczenie słuchania jest wciąż ostatnim arbitrem w podejmowaniu decyzji, czy nauka jest skuteczna, ale bez niej nie można zmierzyć postępu i nie można zrozumieć drogi naprzód.

Cele


Głośniki mają trudną pracę, nie zawsze w pełni docenianą. Muszą przyjąć sygnał jednowymiarowy i przekształcić go w trójwymiarowe doświadczenie.
Stereo - najprostsza wspólna konfiguracja - wykorzystuje tylko dwa głośniki, aby stworzyć kompletną scenę dźwiękową dla słuchacza. Wyobraź sobie, że wrzucasz garść żwiru do stawu i próbujesz odtworzyć ten sam wzór falowania, zrzucając tylko dwa kamyki do stawu oddalonego o około 2 metry. Nie da się tego zrobić, a my nawet nie wzięliśmy pod uwagę wysokości! Stereo to złudzenie, które na szczęście wydaje się działać wyjątkowo dobrze.
Niemniej jednak istnieją pewne jasno zdefiniowane atrybuty, które oddzielają dobre kolumny głośnikowe od miernych:
Dźwięk musi pochodzić ze sterowników, a nie z żadnej innej części konstrukcji. Najczęstszą formą niepożądanego dodatkowego dźwięku jest promieniowanie z obudowy. Panele mają stosunkowo dużą powierzchnię i nie muszą się zbytnio ruszać, aby pokolorować prawdziwy dźwięk.


Głośnik powinien mieć kontrolowane rozproszenie. Jeśli charakter dźwięku zmienia się zbytnio w zależności od kąta, trójwymiarowa scena dźwiękowa nie może być dokładnie uformowana, a akceptowalna pozycja odsłuchu jest bardzo ograniczona. Ale wielokierunkowość też nie jest pożądana. Akustyka pomieszczenia odsłuchowego staje się bardziej inwazyjna i może pochłonąć każdą próbę odtworzenia środowiska akustycznego oryginalnego wykonania.
Jakość dźwięku powinna być taka sama na wszystkich poziomach. Dynamiczny zakres muzyki (od najcichszych do najgłośniejszych dźwięków) jest wysoki, a żeby go dokładnie odtworzyć, głośnik nie może kompresować dźwięku ani ożywić tylko na stosunkowo wysokich poziomach.


Nie powinno być zniekształceń harmonicznych ani intermodulacji - tworzenie dźwięków o częstotliwościach nieobecnych w oryginale.
Nie powinno być zniekształceń czasowych ani czasowych. Może to pochodzić z rezonansów, w których dźwięk utrzymuje się na dyskretnych częstotliwościach, lub dyfrakcji, re-radiacji dźwięku przy nieciągłości w strukturze, która jest opóźniona w stosunku do bezpośredniego dźwięku z głośników.

 

Teraz bardzo dobrze jest powiedzieć, że niczego nie może być, ale nie żyjemy w idealnym świecie. Zadaniem inżyniera jest zminimalizowanie wszystkich tych niepożądanych, najlepiej do poziomu, poniżej którego są one słyszalne. Czasami jednak pojawiają się sprzeczne problemy i w tym przypadku inżynier musi ocenić mniejsze zło. Na przykład niski bas przy wysokich poziomach głośności jest niezwykle trudny do osiągnięcia w mniejszych obudowach. Jednak mniejsze szafki mogą być preferowane ze względu na ich jakość wizualną.
To prowadzi nas do tematu projektowania wizualnego. Głośniki należy uznać za legalny mebel w środowisku mieszkalnym. Krótko mówiąc, powinny dobrze wyglądać.

 


Widzieliśmy, że celami są:


• Dobrze wyglądać.
• Aby wydobywać minimalną ilość dźwięku. • Aby zachować dokładność czasową.
• Aby pomóc kontrolować kierunkowość.
Istnieje piąty atrybut, który szafka powinna mieć również, a mianowicie stabilność. Najbardziej oczywistym kryterium jest to, że przewrócenie głośnika nie powinno być łatwe. Głośniki mogą być ciężkie i mogą powodować dyskomfort lub obrażenia, jeśli spadną na kogokolwiek, zwłaszcza małe dziecko. Są to standardy meblowe, które to obejmują, a urządzenie powinno powrócić do pozycji pionowej, jeśli jest pochylone pod kątem do 10 °.
Dla audiofila ważne jest również to, że obudowa nie powinna się kołysać, gdy działają sterowniki. Jeśli tak się stanie, jakość basów zostanie obniżona. Można to opisać jako „zmiękczenie”, a efekt jest najbardziej zauważalny na basie perkusyjnym, często określanym jako „trzask”.
Wszystkie stojaki podłogowe w ofercie są wyposażone w nóżki z kolcami, które przebijają się przez wykładzinę i zapobiegają kołysaniu. Te nóżki z kolcami są przymocowane do wysięgników, które wystają poza granice szafy i zapewniają niezbędną stabilność statyczną.
Systemy do montażu na stojaku należy zawsze montować na stojaku, który zapewnia podobną stabilność.

 

Projekt wizualny


Wszystkie obudowy z serii R zostały zaprojektowane tak, aby dobrze wyglądały. Mają czyste linie, istnieje wybór wykończeń - czarny połysk, biały połysk, orzech - a przedni aspekt jest wąski. Jakość dopasowania i wykończenia jest wysoka.
Głośniki są zoptymalizowane pod kątem, gdy nie są zamontowane kratki i idealnie są usuwane w celu poważnego odsłuchu, nawet jeśli są zamontowane, gdy głośniki nie są używane. Jednak kratki zostały zaprojektowane w taki sposób, aby miały minimalny wpływ na jakość dźwięku.