Bose System L1 Model II z modułem basowym B2 i procesorem dźwięku ToneMatch

  • Dodaj recenzję:
  • 11095
  • Producent: BOSE
  • Czas realizacji: 7 dni
  • 14 340,00 zł
  • Negocjuj cenę
  • Oblicz

System L1® Model II z modułem basowym B2 i procesorem dźwięku ToneMatch®

  • 24 przetworniki w konfiguracji liniowej dostarczają 180 - stopniowe poziome pokrycie dźwiękiem
  • Produkuje najbardziej spójny balans tonalny z niewielkim spadkiem poziomu głośności w stosunku do odległości
  • Lekkie, łączone elementy systemu ułatwiają transport, sprawne rozstawienie i złożenie systemu
  • Czterokanałowy procesor efektów ToneMatch® z efektami klasy studyjnej
  • Jeden moduł basowy B2 w zestawie
  • Zalecany dla maksymalnie 500 osób

Wyższa jakość dźwięku dzięki systemowi L1® Model II — naszemu najbardziej zaawansowanemu przenośnemu systemowi wzmacniania dla muzyków, DJ-ów i prelegentów. Głośnik rozprowadza dźwięk w poziomie w promieniu 180 i zapewnia najpłynniejszy balans tonów — na całej scenie i w pomieszczeniu. Procesor dźwięku ToneMatch® zapewnia zestaw efektów klasy studyjnej i narzędzi do kształtowania tonów, aby użytkownik mógł uzyskać pożądany dźwięk. Zestaw zawiera jeden moduł basowy B2 dla większej elastyczności i jeszcze większej mocy niskich dźwięków.

Nasz najlepszy przenośny system dźwiękowy dla muzyków stanowi połączenie systemu Bose L1® Model II i procesora dźwięku T1 ToneMatch®. Ten profesjonalny koncertowy system dźwiękowy zapewnia szeroki zasięg, płynny balans tonów, pakiet efektów klasy studyjnej i narzędzi do kształtowania tonów. Zastosowano w nim opatentowane technologie Bose, zaprojektowane w celu udoskonalenia wzmocnionego dźwięku.

 

Zalety dźwięku — tylko od firmy Bose

  • Podobnie jak oryginalny, nagradzany system głośników Bose® L1®, system dźwiękowy Model II jest kompletną innowacją zastępującą konwencjonalne monitory, stoły mikserskie i głośniki publicznego nagłośnienia. Przełomowy głośnik systemu generuje szeroki, jednolity dźwięk rozchodzący się w promieniu niemal 180 stopni — na scenie i wśród publiczności składającej się z maksymalnie kilkuset osób. Spadek głośności i tonu jest niewielki.
  • System Model II uzyskuje lepszy balans tonów dzięki zastosowaniu w nim technologii głośników Articulated Array. 24 pionowo zamontowane przetworniki są ustawione pod ściśle określonym kątem, aby generować czystsze wysokie tony i spójniejszy dźwięk w całym pomieszczeniu. Nawet osoby przebywające po bokach głośników scenicznych cieszą się dobrze zbalansowanym, szczegółowym dźwiękiem.

Procesor dźwięku T1 ToneMatch®

  • Cyfrowy, wielokanałowy stół mikserski zaprojektowany do użytku z systemami dźwiękowymi Bose® L1®
  • Posiada ponad 100 opatentowanych, zaprogramowanych ustawień ToneMatch® optymalizujących dźwięk szeregu instrumentów i mikrofonów
  • Obejmuje korektor Bose® zEQ, sceny, które można zapisywać, i zestaw efektów klasy studyjnej
  • Ustawienia oraz aktualizacje oprogramowania dostępne online, bezpłatnie
  • Złożone narzędzia do obsługi dźwięku wielokanałowego do systemów Bose® L1® ze sterowaniem tak zaawansowanym, że adaptuje się do użytkownika i instrumentu. Czterokanałowy procesor zapewnia zastrzeżone zaprogramowane ustawienia ToneMatch®, inteligentny zEQ i duży zestaw profesjonalnej jakości efektów i procesorów.
  • Procesor dźwięku T1 ToneMatch® został zaprojektowany w celu wzbogacenia dźwięku uzyskiwanego przez muzyków korzystających z dowolnego systemu Bose® L1®. Jego zaawansowane funkcje i narzędzia do kształtowania tonów szybko przybliżają użytkownika do rzeczywistego brzmienia jego głosu i instrumentów. Ten uniwersalny, cyfrowy stół mikserski pomaga uzyskać najlepsze brzmienie podczas wystąpień na żywo. Rozszerza on liczbę wejść systemu L1® i zapewnia natychmiastowy dostęp do wielu zastrzeżonych zaprogramowanych ustawień korektora, standardowych efektów i procesorów.

Setki wyrafinowanych dźwięków — dostępne od ręki

  • Procesor dźwięku ToneMatch® oferuje do dyspozycji bibliotekę niestandardowych zaprogramowanych ustawień. Zaprogramowane ustawienia ToneMatch® natychmiast optymalizują instrumenty i mikrofony pod kątem dowolnego systemu L1® — po naciśnięciu jednego przycisku.
  • Różne zaprogramowane ustawienia mogą być niezależnie przypisywane do czterech kanałów procesora. Przykładowo można wybrać zaprogramowane ustawienia mikrofonu Audix® OM5 dla kanałów 1 i 2, gitarę Taylor® dla kanału 3 oraz bas Lakland® dla kanału 4 — wszystkie jednocześnie.
  • Nasi inżynierowie często współpracują bezpośrednio z producentami, aby rozszerzyć bibliotekę zaprogramowanych ustawień ToneMatch®. Aktualizacje są dostępne bezpłatnie. Wystarczy pobrać je przy użyciu portu USB procesora.

Inteligentna korekcja — zEQ

Dostosowuje zakres regulacji tonów, aby dopasować je do wokalu lub instrumentu. Inteligentny korektor zEQ firmy Bose® na nowo definiuje zakres niski, średni i wysoki dla każdego zaprogramowanego ustawienia ToneMatch®. Korektor zEQ jest przydatny w przypadku konieczności zredukowania lub wzbogacenia określonych zakresów częstotliwości dla różnych instrumentów i mikrofonów.

Zestaw efektów i funkcji dynamicznego przetwarzania

Globalnie przypisz jeden z pięciu różnych pogłosów do każdego kanału mikrofonowego/liniowego. Oprócz tego można wybrać jeden z trzech typów opóźnienia, dziesięciu dodatkowych efektów i siedmiu procesorów dynamiki i przypisać je niezależnie do każdego kanału.

Niestandardowe sceny

Zapisz ustawienia dostosowane do określonych występów dzięki funkcji Scenes (Sceny). Procesor oferuje pięć zaprogramowanych scen Bose, samodzielnie można zdefiniować dziesięć scen. Szybkie, za jednym naciśnięciem przycisku przywołanie sceny pozwala zminimalizować czas wykonywanej pracy.

Wejścia/wyjścia:

Wejścia mikrofonowe/liniowe (1–3) 

połączenie złączy analogowych do zbalansowanych kabli XLR lub niezbalansowanych kabli 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”).

Wejścia liniowe (4/5, L/R)

lub analogowe złącza stereo do podłączania instrumentów klawiszowych, stołów mikserskich i komputerów. Do wejść można podłączać zbalansowane kable 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”). Edycja wpływa na oba kanały.

Sterowanie wykończeniem i diody sygnału/klipów (1–4/5)

do dostosowywania poziomów sygnałów wejściowych. Zielone/żółte/czerwone diody LED pokazują stan sygnału i pomagają odpowiednio ustawić poziomy wzmocnienia.

Wyjścia wzmocnienia wstępnego (1–3)

do podłączenia wyjść sygnału bez zasilania do sprzętu nagrywającego lub innych wzmacniaczy przy użyciu zbalansowanego kabla 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”).

Wyjście dodatkowe (AUX)

może być używane z trybem aux w celu utworzenia niezależnej, podrzędnej mieszanki kanałów 1–4/5 do przekierowania do innych wzmacniaczy i sprzętu nagrywającego.

Główne wyjście analogowe

do podłączania do dodatkowych systemów L1®, wzmacniaczy lub sprzętu nagrywającego za pośrednictwem zbalansowanego kabla 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”). Wybór pre- i postmasterowanych ustawień głośności.

Port ToneMatch®

do podłączenia wyjścia cyfrowego procesora do stojaka z zasilaniem L1® Model II przy użyciu dołączonego kabla cyfrowego ToneMatch®.

Port USB

do aktualizowania procesora efektów ToneMatch® i zapisywania scen za pośrednictwem połączenia USB z komputerem.

 

Pełny, elastyczny bas

  • Moduł basowy B2 zapewnia wysoką jakość dźwięku i więcej niskich częstotliwości użytkownikom potrzebującym mocniejszych basów, grającym przed większą publicznością. Moduł ma trzy ustawienia zapewniające większą elastyczność. Normalne ustawienie jest idealne dla gitary basowej lub mikrofonu zbierającego dźwięk bębna basowego. Wyższe ustawienie jest przeznaczone dla DJ-ów/do odtwarzania muzyki. Z kolei niższe — dobrze sprawdza się w przypadku gitary akustycznej i wokalu.
  • Do jednej podstawy z zasilaniem L1® można podłączyć jeden moduł basowy B2. Opcjonalny wzmacniacz PackLite™ umożliwia dodanie drugiego modułu basowego B2 w celu uzyskania mocniejszych niskich tonów.

Prostota i efektywność

  • Podstawa zasilająca L1® Model II waży zaledwie 10,7 kg, a jej cztery chowane nóżki wspierające usprawniają transport i montaż. Stojak ten ma również uproszczoną sekcję sterowania — jedno wejście liniowe może być używane do podłączania instrumentów, mikrofonów, stołów mikserskich, laptopów, odtwarzaczy MP3 lub systemów DVD.
  • Wszystkie elementy systemu skonstruowano pod kątem wytrzymałości w czasie transportu. Głośnik ma odporną, wzmocnioną maskownicę, a każdy zestaw zawiera wyściełane torby do przenoszenia większych elementów.

Więcej funkcji:

  • Technologia Spatial Dispersion™ wykorzystuje sześć małych przetworników zamontowanych pod precyzyjnie określonymi kątami w wąskiej, pionowej obudowie. Ta technologia, opatentowana przez firmę Bose, gwarantuje rozchodzenie się dźwięku w zakresie niemal 180 stopni w poziomie. Dźwięk pozostaje spójny nawet na krańcach zasięgu systemu.
    Zintegrowane wzmacniacze mocy w podstawie zasilającej zapewniają czyste, precyzyjne wzmocnienie systemu L1® Model II z jednym lub dwoma modułami basowymi B1 lub jednym modułem B2.

  • Port ToneMatch® w podstawie zasilającej umożliwia przesyłanie dźwięku cyfrowego i zasilania do procesora dźwięku ToneMatch®.
    Wejście analogowe, regulacja natężenia sygnału oraz przypinana dioda sygnałowa LED do obsługi analogowego sygnału wejściowego o stałym poziomie przez wtyczkę TRS 6,35 mm (1/4"; jack). Może obsługiwać sygnał z instrumentów lub innych źródeł dźwięku, np. mikserów, odtwarzaczy MP3, komputerów lub systemów DVD.

  • Wyjście modułu basowego umożliwiające doprowadzenie wzmocnionego sygnału wyjściowego basu do jednego lub dwóch modułów basowych B1 lub jednego modułu B2. System L1® automatycznie dostosowuje korekcję po podłączeniu modułów basowych.
    Wyjście liniowe dla sygnału basowego dostarcza sygnał basowy, który został wcześniej przetworzony przez procesor sygnałowy. Obsługuje wtyczki stereo typu 6,3 mm. Służy do podłączenia aktywnego subwoofera, dodatkowego systemu wzmacniającego lub wzmacniacza Bose® PackLite® z maksymalnie dwoma dodatkowymi modułami basowymi.

  • Dzięki chowanym nóżkom nowoczesna podstawa zasilająca pakietu L1 Model II i głośnika jest maksymalnie stabilna. Nóżki można wysunąć jednocześnie z podstawy zasilającej, co przyspiesza montaż i ułatwia transport systemu.
    Wygodne torby do przenoszenia głośników (osobne dla każdego z głośników, podstawy zasilającej i modułu basowego) znacznie ułatwiają organizację koncertów.

  • Niewielka i lekka obudowa sprawia, że system łatwo przenieść, rozłożyć i ponownie złożyć. Zajmuje znacznie mniej miejsca niż tradycyjne kolumny basowe, które pozwalają uzyskać podobny efekt. Łączone nóżki umożliwiają bezpieczne umieszczenie na sobie dwóch modułów ułożonych na boku.
    Wysoko wydajna konstrukcja głośnika — zastosowano w nim dwa wysokiej jakości przetworniki 10" (25,4 cm) o dużym wychyleniu membrany, które emitują głębokie, potężne niskie tony pomimo niewielkiej obudowy. Trzy ustawienia poziomu zapewniają elastyczność na wyjściu. Po podłączeniu do podstawy zasilającej sygnał basowy jest odpowiednio dostosowywany dzięki technologii aktywnej korekcji.

  • Możliwość globalnego przypisania pięciu typów pogłosu (niewielki, średni, duży, płytowy i jaskiniowy) oraz indywidualne funkcje poszczególnych kanałów, takie jak czas zaniku, poziom zmieszania i jasność.
    Trzy typy opóźnienia (analogowe, cyfrowe i taśmowe) można niezależnie przypisać do wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad czasem powtórzeń i poziomem mieszania dla każdego kanału. Na przykład można wybrać opóźnienie taśmowe dla partii wokalnych na kanale 1 i opóźnienie analogowe dla gitary na kanale 2.

  • Dziesięć efektów modulacji (trzy typy efektu „chorus”, dwa „flange”, cztery „phaser” i jeden „vintage tremolo”) może zostać niezależnie przypisanych do wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad wybranymi parametrami każdego kanału.
    Siedem funkcji dynamicznego przetwarzania (trzy kompresory, limiter, eliminator syków, bramka stopy i bramka szumów), które można przypisać do niezależnych kanałów.

  • Sceny umożliwiają zapisywanie, odtwarzanie i edytowanie w dowolnym czasie fragmentów wszystkich najważniejszych ustawień procesora efektów ToneMatch®. Ta funkcja upraszcza konfigurację systemu L1®, jeśli jest on wielokrotnie używany w różnych miejscach. Procesor zawiera pięć zaprogramowanych scen Bose®, pięć scen My scene (Moja scena) i pięć Shared scene (Udostępniona scena), które można przekazać innym właścicielom systemu L1®.
    Obrotowy przełącznik na potrzeby szybkiego dostępu do trybów, efektów i parametrów, w tym zaprogramowanych ustawień ToneMatch®, korektorów zEQ i ParaEQ, pogłosów, opóźnień, modulatorów, przetwarzania dynamiki, scen i tunera. Ma przejrzysty, kołowy układ.

  • Tryb pomocniczy (kanały 1–3) służy do przesyłania audio bez zasilania, sprzed lub zza tłumika do wyjścia pomocniczego w celu połączenia z dodatkowymi systemami L1® lub urządzeniami nagrywającymi. Funkcja niezależnego sterowania poziomami zapewnia optymalne wyjście sygnału.
    Głośność kanału, wyciszanie i wyciszanie efektów (1–4/5) w celu dostosowywania głośności i wyciszania poszczególnych kanałów, a także wyciszania efektów w poszczególnych kanałach.

  • Główna kontrola głośności dostosowuje ogólny poziom dźwięku na wyjściu.
    Zasilanie fantomowe przekazuje +48 V do kanałów wejściowych 1–3 w celu zasilenia określonych mikrofonów.
    Przewód ToneMatch® dostarcza zasilanie do procesora efektów ToneMatch® z podstawy zasilania L1.
    Specjalny uchwyt pewnie przymocowuje procesor T1 ToneMatch® do głośnika L1 ®.

  • Osłona i pokrowiec pomagają chronić procesor podczas transportu i przechowywania.

 

Elementy zestawu:

  • podstawa zasilająca systemu L1 Model II i przewód
  • Torba na podstawę zasilającą
  • Moduł basowy B2 i kabel
  • Głośnik systemu L1® Model II Cylindrical Radiator® (Górny i dolny)
  • Pokrowiec na moduł B2
  • Torby na głośniki

Wymiary:

Górny głośnik systemu L1® Model II Cylindrical Radiator®

  • Wysokość: 110,50 cm
  • Szerokość: 9,00 cm
  • Głębokość: 10,50 cm
  • Waga: 7,40 kg

Dolny głośnik systemu L1® Model II Cylindrical Radiator®

  • Wysokość: 110,50 cm
  • Szerokość: 9,00 cm
  • Głębokość: 10,50 cm
  • Waga: 7,90 kg

Podstawa zasilająca do systemu L1® Model II

  • Wysokość: 12,80 cm
  • Szerokość: 26,20 cm
  • Głębokość: 69,20 cm
  • Waga: 10,70 kg

Moduł basowy B2

  • Wysokość: 59,40 cm
  • Szerokość: 33,80 cm
  • Głębokość: 48,00 cm
  • Waga: 20,41 kg

Procesor efektów T1 ToneMatch®

  • Wysokość: 6,76 cm
  • Szerokość: 16,60 cm
  • Głębokość: 20,90 cm
  • Waga: 1,00 kg