Bose System L1 Model 1S z modułem basowym B2 i procesorem dźwięku ToneMatch

  • Dodaj recenzję:
  • 11092
  • Producent: BOSE
  • Czas realizacji: 7 dni
  • 11 240,00 zł
  • Negocjuj cenę
  • Oblicz

System L1® Model 1S z modułem basowym B2 i procesorem dźwięku ToneMatch®

  • Zalecany dla maksymalnie 300 osób
  • 12 przetworników w konfiguracji liniowej dostarcza 180 - stopniowe poziome pokrycie dźwiękiem
  • Emituje jednolity dźwięk pod względem tonalnym, który mniej traci na głośności przy większych odległościach od głośnika
  • Lekkie, łączone elementy systemu ułatwiają transport, sprawne rozstawienie i złożenie systemusystemuączone części systemu ułatwiają transport, składanie i rozkładanie
  • Czterokanałowy procesor dźwięku ToneMatch® z efektami klasy studyjnej
  • Moduł basowy B2 w zestawie
  • Z tym systemem spędzisz mniej czasu na rozkładaniu i składaniu sprzętu i więcej na czerpaniu przyjemności z niego. Nowy przenośny system L1® Model 1S to nadzwyczajne połączenie przenośności i wydajności. Jest wystarczająco mały i lekki, aby konfiguracja przebiegała łatwo i szybko, a jednocześnie wystarczająco mocny, aby wypełnić dźwiękiem średniej wielkości pomieszczenie. System ten przeznaczony jest dla muzyków solowych, zespołów i mówców publicznych. Procesor efektów ToneMatch® zapewnia zestaw efektów klasy studyjnej i narzędzi wzmacniających tonalnie dźwięk w celu jego dostrojenia. W zestawie znajduje się jeden moduł basowy B2 poprawiający jakość niskich tonów.

Tradycyjne publiczne nagłośnienie odchodzi w niepamięć

Pionowe ustawienie małych przetworników umieszczonych blisko siebie sprawia, że system L1® Model 1S kieruje dźwięk do przodu i na boki w promieniu 180 stopni, a bardzo mało dźwięków w górę i w dół, co powoduje zmniejszenie niechcianych wibracji. Pozwala to na uzyskanie spójnego balansu tonów, ponieważ dźwięk równomierniej rozchodzi się po scenie w kierunku publiczności, a głośność spada znacznie wolniej niż w przypadku konwencjonalnego głośnika.

Unikatowe technologie Bose® sprawiają, że system może pełnić funkcję publicznego nagłośnienia i monitora. Może zostać umieszczony za wykonawcą lub obok niego — a użytkownik słyszy to, co publiczność. Wszystko jest pod kontrolą i nie ma potrzeby korzystania z konwencjonalnych monitorów, stołów mikserskich i systemów publicznego nagłośnienia.

Wygodny w przenoszeniu

Trzy elementy systemu L1® Model 1S — górny głośnik w systemie array, dolny głośnik dodatkowy i stojak z zasilaniem — łączą się łatwo i szybko bez potrzeby korzystania z osobnych stojaków na głośniki. Złożenie i rozłożenie całości trwa tylko kilka minut. Wszystko można schować do dołączonych toreb ochronnych również ułatwiających transport.

 

Pełny, elastyczny bas

Moduł basowy B2 zapewnia wysoką jakość dźwięku i więcej niskich częstotliwości użytkownikom potrzebującym mocniejszych basów, grającym przed większą publicznością. Moduł ma trzy ustawienia zapewniające większą elastyczność. Normalne ustawienie jest idealne dla gitary basowej lub mikrofonu zbierającego dźwięk bębna basowego. Wyższe ustawienie jest przeznaczone dla DJ-ów/do odtwarzania muzyki. Z kolei niższe — dobrze sprawdza się w przypadku gitary akustycznej i wokalu.



Zaawansowany wielokanałowy procesor dźwięku

  • Cyfrowy, wielokanałowy stół mikserski zaprojektowany do użytku z systemami dźwiękowymi Bose® L1®
  • Posiada ponad 100 opatentowanych, zaprogramowanych ustawień ToneMatch® optymalizujących dźwięk szeregu instrumentów i mikrofonów
  • Obejmuje korektor Bose® zEQ, sceny, które można zapisywać, i zestaw efektów klasy studyjnej
  • Ustawienia oraz aktualizacje oprogramowania dostępne online, bezpłatnie
  • Złożone narzędzia do obsługi dźwięku wielokanałowego do systemów Bose® L1® ze sterowaniem tak zaawansowanym, że adaptuje się do użytkownika i instrumentu. Czterokanałowy procesor zapewnia zastrzeżone zaprogramowane ustawienia ToneMatch®, inteligentny zEQ i duży zestaw profesjonalnej jakości efektów i procesorów.
  • Procesor dźwięku T1 ToneMatch® został zaprojektowany w celu wzbogacenia dźwięku uzyskiwanego przez muzyków korzystających z dowolnego systemu Bose® L1®. Jego zaawansowane funkcje i narzędzia do kształtowania tonów szybko przybliżają użytkownika do rzeczywistego brzmienia jego głosu i instrumentów. Ten uniwersalny, cyfrowy stół mikserski pomaga uzyskać najlepsze brzmienie podczas wystąpień na żywo. Rozszerza on liczbę wejść systemu L1® i zapewnia natychmiastowy dostęp do wielu zastrzeżonych zaprogramowanych ustawień korektora, standardowych efektów i procesorów.

Setki wyrafinowanych dźwięków — dostępne od ręki

  • Procesor dźwięku ToneMatch® oferuje do dyspozycji bibliotekę niestandardowych zaprogramowanych ustawień. Zaprogramowane ustawienia ToneMatch® natychmiast optymalizują instrumenty i mikrofony pod kątem dowolnego systemu L1® — po naciśnięciu jednego przycisku.
  • Różne zaprogramowane ustawienia mogą być niezależnie przypisywane do czterech kanałów procesora. Przykładowo można wybrać zaprogramowane ustawienia mikrofonu Audix® OM5 dla kanałów 1 i 2, gitarę Taylor® dla kanału 3 oraz bas Lakland® dla kanału 4 — wszystkie jednocześnie.
  • Nasi inżynierowie często współpracują bezpośrednio z producentami, aby rozszerzyć bibliotekę zaprogramowanych ustawień ToneMatch®. Aktualizacje są dostępne bezpłatnie. Wystarczy pobrać je przy użyciu portu USB procesora.

Inteligentna korekcja — zEQ

Dostosowuje zakres regulacji tonów, aby dopasować je do wokalu lub instrumentu. Inteligentny korektor zEQ firmy Bose® na nowo definiuje zakres niski, średni i wysoki dla każdego zaprogramowanego ustawienia ToneMatch®. Korektor zEQ jest przydatny w przypadku konieczności zredukowania lub wzbogacenia określonych zakresów częstotliwości dla różnych instrumentów i mikrofonów.

Zestaw efektów i funkcji dynamicznego przetwarzania

Globalnie przypisz jeden z pięciu różnych pogłosów do każdego kanału mikrofonowego/liniowego. Oprócz tego można wybrać jeden z trzech typów opóźnienia, dziesięciu dodatkowych efektów i siedmiu procesorów dynamiki i przypisać je niezależnie do każdego kanału.

Niestandardowe sceny

Zapisz ustawienia dostosowane do określonych występów dzięki funkcji Scenes (Sceny). Procesor oferuje pięć zaprogramowanych scen Bose, samodzielnie można zdefiniować dziesięć scen. Szybkie, za jednym naciśnięciem przycisku przywołanie sceny pozwala zminimalizować czas wykonywanej pracy.

Wejścia/wyjścia:

Wejścia mikrofonowe/liniowe (1–3) 

połączenie złączy analogowych do zbalansowanych kabli XLR lub niezbalansowanych kabli 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”).

Wejścia liniowe (4/5, L/R)

lub analogowe złącza stereo do podłączania instrumentów klawiszowych, stołów mikserskich i komputerów. Do wejść można podłączać zbalansowane kable 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”). Edycja wpływa na oba kanały.

Sterowanie wykończeniem i diody sygnału/klipów (1–4/5)

do dostosowywania poziomów sygnałów wejściowych. Zielone/żółte/czerwone diody LED pokazują stan sygnału i pomagają odpowiednio ustawić poziomy wzmocnienia.

Wyjścia wzmocnienia wstępnego (1–3)

do podłączenia wyjść sygnału bez zasilania do sprzętu nagrywającego lub innych wzmacniaczy przy użyciu zbalansowanego kabla 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”).

Wyjście dodatkowe (AUX)

może być używane z trybem aux w celu utworzenia niezależnej, podrzędnej mieszanki kanałów 1–4/5 do przekierowania do innych wzmacniaczy i sprzętu nagrywającego.

Główne wyjście analogowe

do podłączania do dodatkowych systemów L1®, wzmacniaczy lub sprzętu nagrywającego za pośrednictwem zbalansowanego kabla 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”). Wybór pre- i postmasterowanych ustawień głośności.

Port ToneMatch®

do podłączenia wyjścia cyfrowego procesora do stojaka z zasilaniem L1® Model II przy użyciu dołączonego kabla cyfrowego ToneMatch®.

Port USB

do aktualizowania procesora efektów ToneMatch® i zapisywania scen za pośrednictwem połączenia USB z komputerem.

 

Więcej funkcji:

  • Technologie głośników Spatial Dispersion™ i Articulated Array zapewniają szerokie, jednolite pokrycie dźwiękiem. 12 niewielkich przetworników Articulated Array zamontowanych w cienkiej, pionowej obudowie emituje jednolity tonalnie dźwięk w zakresie niemal 180 stopni w poziomie.
  • Zintegrowane wzmacniacze mocy w podstawie zasilającej zapewniają czyste, precyzyjne wzmocnienie systemu L1® Model II 1S z jednym lub dwoma modułami basowymi B1 lub jednym modułem B2.
  • Port ToneMatch® w podstawie zasilającej umożliwia przesyłanie dźwięku cyfrowego i zasilania do procesora dźwięku ToneMatch®.
  • Wyjście modułu basowego umożliwiające doprowadzenie wzmocnionego sygnału wyjściowego basu do jednego lub dwóch modułów basowych B1 lub jednego modułu B2. System L1® automatycznie dostosowuje korekcję po podłączeniu modułów basowych.
  • Wejście analogowe, regulacja natężenia sygnału oraz przypinana dioda sygnałowa LED do obsługi analogowego sygnału wejściowego o stałym poziomie przez wtyczkę TRS 6,35 mm (1/4"; jack). Może obsługiwać sygnał z instrumentów lub innych źródeł dźwięku, np. mikserów, odtwarzaczy MP3, komputerów lub systemów DVD.
  • Konstrukcja z łączonych elementów: dzięki czterem lekkim komponentom nie trzeba stosować podstaw pod głośniki i okablowania. Montaż zajmuje tylko kilka minut.
  • Dzięki chowanym nóżkom nowoczesna podstawa zasilająca pakietu L1® Model II 1S i głośnika jest maksymalnie stabilna. Nóżki można wysunąć jednocześnie z podstawy zasilającej, co przyspiesza montaż i ułatwia transport systemu.
  • Wygodne torby do przenoszenia głośników (osobne dla każdego z głośników, podstawy zasilającej i modułu basowego) znacznie ułatwiają organizację koncertów.
  • Niewielka i lekka obudowa sprawia, że system łatwo przenieść, rozłożyć i ponownie złożyć. Zajmuje znacznie mniej miejsca niż tradycyjne kolumny basowe, które pozwalają uzyskać podobny efekt. Łączone nóżki umożliwiają bezpieczne umieszczenie na sobie dwóch modułów ułożonych na boku.
  • Wysoko wydajna konstrukcja głośnika — zastosowano w nim dwa wysokiej jakości przetworniki 10" (25,4 cm) o dużym wychyleniu membrany, które emitują głębokie, potężne niskie tony pomimo niewielkiej obudowy. Trzy ustawienia poziomu zapewniają elastyczność na wyjściu. Po podłączeniu do podstawy zasilającej sygnał basowy jest odpowiednio dostosowywany dzięki technologii aktywnej korekcji.
  • Opatentowany korektor zEQ automatycznie dostosowuje zakres regulacji tonów, aby dopasować je do wokalu lub instrumentu. Konwencjonalne stoły mikserskie mają ustalone zakresy korektora, które nie wpływają dokładnie na pożądane częstotliwości po regulacji. Korektor zEQ odpowiednio dostraja zakresy niskich, średnich i wysokich częstotliwości do określonych źródeł.
  • Jednopasmowy korektor ParaEQ skupia się na częstotliwości określonej dla każdego niezależnego kanału. To cenne narzędzie umożliwiające zmianę problematycznych częstotliwości w niektórych miejscach.
  • Możliwość globalnego przypisania pięciu typów pogłosu (niewielki, średni, duży, płytowy i jaskiniowy) oraz indywidualne funkcje poszczególnych kanałów, takie jak czas zaniku, poziom zmieszania i jasność.
  • Trzy typy opóźnienia (analogowe, cyfrowe i taśmowe) można niezależnie przypisać do wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad czasem powtórzeń i poziomem mieszania dla każdego kanału. Na przykład można wybrać opóźnienie taśmowe dla partii wokalnych na kanale 1 i opóźnienie analogowe dla gitary na kanale 2.
  • Dziesięć efektów modulacji (trzy typy efektu „chorus”, dwa „flange”, cztery „phaser” i jeden „vintage tremolo”) może zostać niezależnie przypisanych do wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad wybranymi parametrami każdego kanału.
  • Siedem funkcji dynamicznego przetwarzania (trzy kompresory, limiter, eliminator syków, bramka stopy i bramka szumów), które można przypisać do niezależnych kanałów.
  • Sceny umożliwiają zapisywanie, odtwarzanie i edytowanie w dowolnym czasie fragmentów wszystkich najważniejszych ustawień procesora efektów ToneMatch®. Ta funkcja upraszcza konfigurację systemu L1®, jeśli jest on wielokrotnie używany w różnych miejscach. Procesor zawiera pięć zaprogramowanych scen Bose®, pięć scen My scene (Moja scena) i pięć Shared scene (Udostępniona scena), które można przekazać innym właścicielom systemu L1®.
  • Tuner chromatyczny do wygodnego strojenia instrumentów.
  • Obrotowy przełącznik na potrzeby szybkiego dostępu do trybów, efektów i parametrów, w tym zaprogramowanych ustawień ToneMatch®, korektorów zEQ i ParaEQ, pogłosów, opóźnień, modulatorów, przetwarzania dynamiki, scen i tunera. Ma przejrzysty, kołowy układ.
  • Tryb pomocniczy (kanały 1–3) służy do przesyłania audio bez zasilania, sprzed lub zza tłumika do wyjścia pomocniczego w celu połączenia z dodatkowymi systemami L1® lub urządzeniami nagrywającymi. Funkcja niezależnego sterowania poziomami zapewnia optymalne wyjście sygnału.
  • Głośność kanału, wyciszanie i wyciszanie efektów (1–4/5) w celu dostosowywania głośności i wyciszania poszczególnych kanałów, a także wyciszania efektów w poszczególnych kanałach.
  • Główna kontrola głośności dostosowuje ogólny poziom dźwięku na wyjściu.
  • Zasilanie fantomowe przekazuje +48 V do kanałów wejściowych 1–3 w celu zasilenia określonych mikrofonów.
  • Przewód ToneMatch® dostarcza zasilanie do procesora efektów ToneMatch® z podstawy zasilania L1.
  • Specjalny uchwyt pewnie przymocowuje procesor T1 ToneMatch® do głośnika L1 ®.
  • Osłona i pokrowiec pomagają chronić procesor podczas transportu i przechowywania.

Elementy zestawu:

  • Podstawa zasilająca do systemu L1® Model 1S i przewód
  • Torba na podstawę zasilającą
  • Moduł basowy B2 i kabel
  • Pokrowiec na moduł B2
  • Górny głośnik i dolne przedłużenie systemu L1® Model 1S
  • Torba na głośnik
  • Procesor dźwięku T1 ToneMatch® i kabel
  • Pokrowiec i torba na procesor ToneMatch®
  • Podpórka i uchwyt przesuwny do procesora ToneMatch® 
  • Niekompatybilny z systemem L1® Compact

Wymiary:

Górny głośnik w systemie array do systemu L1® Model 1S

  • Wysokość: 111,00 cm
  • Szerokość: 9,00 cm
  • Głębokość: 10,50 cm
  • Waga: 7,40 kg

Dolny głośnik dodatkowy do systemu L1® Model 1S

  • Wysokość: 100,60 cm
  • Szerokość: 10,60 cm
  • Głębokość: 10,50 cm
  • Waga: 3,80 kg

Podstawa zasilająca do systemu L1® Model 1S

  • Wysokość: 12,80 cm
  • Szerokość: 26,20 cm
  • Głębokość: 69,20 cm
  • Waga: 10,70 kg

Moduł basowy B2

  • Wysokość: 59,40 cm
  • Szerokość: 33,80 cm
  • Głębokość: 48,00 cm
  • Waga: 20,41 kg

Procesor efektów T1 ToneMatch®

  • Wysokość: 6,76 cm
  • Szerokość: 16,60 cm
  • Głębokość: 20,90 cm
  • Waga: 1,00 kg